dag 01

Dag 01- Ett nytaget foto av dig och 10 intressanta fakta om dig själv.


haha nyaste bilden jag har på datorn och jo mina ögon finns där någonstans men vart vet jag ej.

* jag bor på landet, alltså mitt ute i skogen där det inte går några bussar på helger.
* mina syskon är det finaste jag har! trots att vi bråkar o sånt. men skulle göra allt för dom!
* jag ser ut som en morot i ansiktet och det är jag medveten om. so, stop talk shit!
* min allra högsta dröm just nu är att åka utomlands.
* jag tycker om mej själv.
* jag verkligen älskar affron! mina barn ska ha affron förresten
* jag gillar inte att blanda mat, alltså typ som att äta spagetti och kättfärssås tillsammans i en röra.
Walk Off the Earth – Somebody That I Used To Know min favorit låt just nu förresten
* jag gillar inte djur. & hatar djurplågeri.
* jag tror på spöken, andar o aa sån shit.

=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0