do it like i do

packat upp, städat, färgat håret, försökt planera, grillat och myst med familjen.
knäpp dag.. vill tillbaka till mellby såhääääääääääääääääääääääääääääääääääääär mycket! fyfan, blev massa problem så fort jag kom hem och fick ingen bra känsla när jag körde in i fjärås. haha, ärligt. så jag vill tillbaka!!!!

jaaa, har ialafal försökt planera kommande vecka. i morgon drar jag till röda holme med tova. vi drar på middag hos min kusin åså. ska nämligen passa mina kusinbarn på tisdag och torsdag, satt ah. vi sover i röda holme också sen upp på tisdag och passa kusinbarnen. tova drar hem och någon söt sak får ju jättegärna komma till röda holme på tisdag till onsdag(a) sen blir de moppe grej på onsdag och torsdag + passa kusinbarnen på torsdag. sen på torsdag drar jag hem tror jag. hem och tvättar massor och packar massor sen till kroatien med lollo på måndag!!!!! eller tisdag.. hah! men det är fanimej inte långt kvar nu:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0