8 januari

matchen va as grym, dom förlårade dock med 3-6 .. men så bra dom spelade ändå! haha de är verkligen sjukt kul att kolla, man får en kick å blir as glad på något sätt. måste följa med och kolla lite mer på deras matcher asså. sen när vi va påväg stannade vi vid coop och köpte med oss lite lördags mys, sen nu efter att vi ätit upp allt insåg jag att de va alldeles för mycket.. haha, ush hade inte jag nyårslöften!? hmm, får börja ta tag i det nu på riktigt! nu ska jag bara ta det lugnt iaf, kanske blir ett till inlägg lite senare om jag orkar känner mej jätteseg..


Kommentarer
Postat av: Felizia Höök

Var gärna med i veckans blogg hos mig om du har tid :)

2011-01-08 @ 21:56:22
URL: http://feliziahooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0