wazup mina vännor

blivit lite mycke mobilbloggning nu det senaste, hah. men mitt internett har inte funkat så bra nu domma dagarna. hoppas att de är fixat nu ialafal.
igår blev det en väldigt chill dag. fixade lite i rummet åsånt så att tvn skulle få plats. sen pluggade (!?) jag faktist! haha väldigt knas för att vara jag. men kände att jag verkligen behövde göra de. pluggade alltså till moppeprovet som är på måndag. och det här ska jag fan klara!
idag drog jag in till stan med joel. fick med mej en tröja hem från tara som ni får se i morgon. sen vid sex tiden skulle joel och patrik träna så satt och kollade på deras träning en stund. drog sedan hem och fixade lite åsånt. och nu sitter jag här. ska faktist snart dra mej till sängen.. är ju upp tidigt i morgon till skolan.. inte alls pepp faktist, men men. haft ett underbart bra sommarlov ialafal! och det är jag jefligt glad över! tack till alla som gjort den så underbar! bäst är ni!

SOMMAREN 2011♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0