home

nu är jag hemma igen från kroatien!
haft det så jääävla bra där nere va!! pallar tyvärr inte att berätta allt vad jag gjort osv, men kan säga att det helt klart har varit bästa sommaren! ååh, går seriöst inte att beskriva hur jävla bra jag haft det. tillbringat nästan 4 veckor med min älskling louise. underbar resa med dej älski! alla minnen, gaaaah, blir galen! vill tillbaka redan!! tack så heeeemskt mycke louise för denna resan! bästa eeeeeevvaaaa
eftersom jag inte pallar skriva så mycke om resan så lovar jag er massa bilder. men tyvärr inte nu, har fullt upp med att packa upp och fixa nu. så de blir någon annan dag då jag har tod. men nu så, snart så börjar jag blogga som vanligt igen:) men nu är jag hemma ialafal:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0