toppen

vad hände med att vända tillbaks på dygnet? gick o la mej halv fem, klockan ringde halv tio. men orkade jag gå upp? nääe, självklart inte. så jag vaknade igen vid två tiden. lär ju vara lite död på tisdag då skolan börjar igen..
men vad har jag gjort idag då? inte mycket alls, sprungit/gått lite på vårat nya gåband eller vad det heter:) det ska jag försöka använda minst fem dagar i veckan hade jag tänkt. awesome!
sen så har jag inte gjort så mycket mer, smsat med folk o varit allmänt seg.
alltså, jag har kännt mej så himla trött nu dom senaste dagarna. det är jättejobbigt verkligen! att man inte orkar göra någonting under dagarna. det är ju lov, då man ska ta vara på dagarna. men jag har ingen energi..
så det ska bli lite skönt ändå med skolan igen och komma tillbaks till dom vanliga vanorna. det kommer jag ångra såhääär mycket att jag sa om några dagar.
ne nu ska mysa lite med mina bröder innan dom drar på träning:) hörs senare / S
haha lollo, alla dessa låtar vi lyssnade på under 2009.. :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0