ny vecka, nya tag

förlåt, men blir jobbigt att blogga när skolan är igång igen! så blir det dålig uppdatering så vet ni varför, är antingen på gymmet o biffar mej eller pluggar som ett as..!
i söndags åkte jag o steppi in till göteborg o kollade lite på vårat volleyboll lag som spelade turnering & självklart så vann dom alla matcher, grymt! efter det drog vi till gymmet o biffade till oss. fick sen vänta i evigheter i stan innan jag kunde komma hem, men äääsch..
idag va det en rätt okej dag i skolan! va dock väldigt många sjuka, 9 stycken eller något sånt..
efter skolan drog jag, corre o steppi in till gymmet, blev 1 o en halv timme eller nått sånt, gött det!
sen tog jag bussen hem o nu sitter jag här, en aning död.. måste plugga också, livet äger!
i morgon blir det skola sen drar jag o steppi in o gymmar sen iväg på volleyboll träning! fan va bra vi är! haha.
nämen vi hörs när vi hörs! pussar / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0