loooooov!

igår efter skolan drog jag mej hem till lollo, vi chillade på livet o sånt! sen började lollo fixa mitt hår, provade lite grejer jag kanske ska ha till balen:) blir nog brao! jag gjorde också en liten frisyr på lollo, resultatet finner ni längre ner:):) men tack min lilla fis för dagen iallafal! du är awesome!
och idag då, skolan som vanligt! och nu är det äntligen looov! förtjänar verklgen de nu efter två helvetes veckor i skolan..
drog först o solade efter skolan sen hem till janne en stund med steppi. gick sen hem till adam o myste lite! blev lite snack o sånt! sen ville han inte ha oss där längre, haha, så han skicka ut oss.. men vi alla fyra drog oss sen hem till axel där pojkarna skulle lana. jag blev inte där så länge eftersom jag fick värsta magkrampen, så nu är jag hemma o ska snart sova! o efter några ipren så mår jag bra! vi hörs mer i morgon, får se hur uppdateringen blir nu när de är lov.. vill ju ta vara på tiden! så bloggar när jag kan, aja, pussigull alla glada!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0