damn, you are good

tjeena! stressig dag igår. skolan åsånt som vanligt,, fast jag och lollo slapp sista lektionen, så de va gött! så vi drog in till stan när vi hade slutat, skulle köpa present till julia och cornelia. kan dooock inte säga vad, haha! köpte också en kofta och hårfärg, bild kommer kanske snart.
idag då, åkte jag moppe till skolan I ÖSREGN!! fyfan asså, kan ju säga att jag va en aning våt när jag kom fram till skolan... men de gillar vi ju.. skolan gick rätt fort idag och sen moppen hem. ska snart fixa lite inför i kväll. ska nämligen dra till julia där det blir tjej kväll för att fira julia och cornelia:) så de blir mysigt! kommer hem i morgon igen, så blir mer uppdatering då. ha en awesome fredag folket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0