11/9-2011

haallå! mysig dag idag med lollo:) drog in till göteborg runt 12, jag är då pank för tillfället så jag fick vara lite smakråd till lollo:) åt sen på subway, som va väldigt längesen! riktigt gott.
sen vidare till bion, såg bridemaids som va väldigt rolig! haha, rekomenderar den filmen verkligen! skrattade till o med då det va sorgligt, haha. grym film!
tog sen pendeln tillbaks till hede där våra söta moppar stog och väntade så snellt:')
har inte hunnit göra så mycke mer en att duscha och äta sen jag kom hem. men ska riva ut garderoben nu och se om jag kanske hittar något att ha på mej i morgon, skolfoto!!!! haha...
men vi hörs senare eller i morgon, pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0