look into your heart

folket kollade la på matchen??? den sög rent ut sagt.. fuck gais!
hola! blev inget fotande idag, vädret blev ju bara sämre.. men eftersom jag va så pigg och rastlös så satte jag på musik på högsta volym och började städa, woho! de är ju sånt man vill göra när man för en gångs skull inte är i skolan, eller? haha nä men hade feting tråkigt, och tyckte de såg förjävligt ut här hemma, så började städa hela huset. men tog ju inte lång tid innan det såg ut som vanligt igen när huliganerna kom hem.. yaya. go dag ändå, känner att jag gjort en del nytta. faktist gjort läxan till i morgon, och spelat massa gitarr, löv it! ska ju antagligen spela in låten i morgon i skolan, i'm yours, så nu har jag övat en massa och de sitter som en smäck! antagligen glömt av det i morgon. men men, ska lägga mej i sängen nu lyssna på lite musik och prata med folket. somnar nog rätt snabbt skulle jag tro.
hörs tomorrow again

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0