praaao

prao prao prao... känner som om vi varit där i typ 1 månad, jobbigt..
& sorry för dålig uppdatering, men jag orkar inte riktigt sätta mej vid datorn o hålla på. så ni får stå ut, kanske får tillbaka mitt blogg humör snart igen!
men ah, som sagt, är ju fortfarande på prao, va en väldigt chill dag igår, ända jag gjorde va att putsa lite grejor och prata och de blir samma sak i morgon, haha gött!
igår va jag & steppi också på volleyboll träning, jag fick en galen ide om att börja o steppi tyckte de lät bra så vi drog oss till fjärås för lite volleyboll, blev lite strul men allt löste sej tillslut, tjejorna där va jätteschysta o det gick väl hyffsat bra måste jag säga. blir träning i morgon med!
idag efter praoen så drog vi till nått ställe där fis skulle ta någon spruta, satt där i ttyp en timme, jag va rastlös som satan kan man säga, haha! efter det drog vi till hemmakväll, hyrde film, sen till hemköp, köpte massa onyttigt, sen vidare till lindälv som hade öppet hus åsånt, men blev inte sååå mycke klokare asso, segt..
efter det också så drog vi oss hem till lollo, hahahah lite kul va de ju ändå.. ah ni skulle sätt oss..
men vi myste på där, sen skulle jag hem vid typ nio. sen dess har jag ej gjort så mycket, diskuterat gymnasien med mamma åsånt, haha kul.
men jag är väääääldigt trött just nu, så nu, snart, ska jag sova! hörs i morgon igen hoppas jag!
sov gott people!! /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0