11/11-11

Kände att jag va tvungen att slänga in ett inlägg eftersom de är 111111!!! Jag o lollo missade de då inte idag, alltså när klockan också slog 11.11 , hahahahaha lollo, älskar dej!
Men idag va ialafal sista prao dagen på bräutigams, jag har haft en väldigt bra vecka måste jag säga! Tack världens bästa! Idag fick vi också med oss lite grejor hem åsånt.
Men ah, efter praoen idag kom sabbe & cew o hämtade mej, sen hämta vi joel o patrik sen hemåt, där vi befinner oss nu. Haft en jättemysig kväll, och ska fortsätta med de också! Just nu ser vi på lejonkungen 3 och myser, dom sover här inatt också:) men vi hörs i morgon eller nått! Ha en riktigt bra fredag folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0