Blir ett litet inlägg från mobilen innan j...

Blir ett litet inlägg från mobilen innan jag somnar.. Dagen började bra med sovmorgon och allt. Sen rulla dagen på som vanligt i skolan. Sen efter skolan stannade jag, filip, stephanie och julius kvar i fjärås. Vi drog hem till julius och spelade kubb, spelade först i lag och jag och filip vann två gånger, yeah grymma jö;) ahah. Spelade sen själv mot filip och grym som jag är vann ju självklart jag! Haha! :') myste sen i soffan framför the proposal tills de va dags för filip att spela match. Så vi drog dit och kollade på när han spelade. Drog sedan hem och fixade massa och nu ligger jag här i min säng och har panik över att jag inte pluggat ett skit på spanskan till i morgon.. Bra sara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0