YEEEAH

goa dagar de har varit nu måste jag säga:) igår va jag ju som sagt på bio. drog in till kungsbacka efter skolan med lite folk. vi åt lite sen drog jag, lollo, stephanie, cornelia, oskar och james till freeport och dom andra drog vidare till göteborg. jag och lollo skulle fixa prao grej, så de gjorde vi. sen hoppa vi på pendeln till göteborg. james skulle visa vägen till bergakungen från liseberg... haha de gick ju huuur bra som helst, ah fast ne. men efter en lååång omväg så kom vi tillslut fram. mötte dom andra där också. och vi skulle ju då se justins film "never say never". de va inte som en vanlig bio kan jag säga, haha! alla skrek å grät, men gud va bra den va!! trodde aldrig att jag ens skulle se den filmen. men så satt jag där och tillomed jag grät! haha! asså de går fan inte att förklara, SE DEN! han e ju grym! haha, ah efter filmen ialafal så träffade vi stephanie och cornelia som såg en annan film, "hur många lingon finns det i världen", hette den va? haha. sen splittrades vi lite granna. tog pendeln hem med några åså. as grym dag ialafal! tack allihopa! ni är bäst!

sen idag, va de skolan som vanligt. efter skolan stack jag hem å fixade lite, sen hämtade pappa mej och vi drog till lilla farmor, eftersom vi behövde prata om lite saker som hänt osv.. sen hade ju pappa såklart glömt sin plånbok hemma, haha! så vi åkte hem och hämtade den sen stack vi och åt kina mat, drog till coop, köpte glass och choklad, kollade lite tv, åt, å nu sitter jag här. och detta inlägg tog nog mej 1 timme att skriva haha. så mycket som stör.. yaya, kolla lite på datorn sen sova. imorgon ´drar jag hem till stephanie, sen drar vi vidare till julia. yaa, bloggar i morgon med! PUSS


Kommentarer
Postat av: Heidi

jätte fin blogg:)

2011-03-26 @ 00:17:48
URL: http://heidibyrman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0