i miss you

hola! precis packat färdigt allting inför mellbystrand. inte så pepp på att åka faktist.. hade nästan hellre varit hemma.. men men nu är det som de är och de blir säkert as bra när jag väl kommit ner dit:)
hade ju min första körletion idag med moppen och de gick sjukt bra måste jag säga! haha nästan lite förvånad.. efter det drog jag in till göteborg en stund för att fixa de sista för mellbystrand och kroatien. fick med mej lite hem och tog också en sväng på kungsmässan där jag också hittade lite. drog sen hemåt och började packa och tvätta massa kläder.. har packat tre väskor och allt är inte ens packat en, haha bra sara! får se hur jag löser det  i morgon. men nu ska jag gå och hänga upp den sista maskinen med kläder åså. sen i morgon har jag teorikurs på morgonen sen träffar jag stephanie sista gången innan jag åker, sorgligt... sen sover jag hos farmor till torsdag då kent kommer och hämtar mej så drar vi till mellbystrand. uppdateringen blir anatagligen inte speciellt bra.. men ska försöka blogga så mycket jag kan:)


här får ni shoppingen från dom senaste dagarna:)
-bilderna blev helt fuckade när jag laddade upp dom och alla bilder kom inte ens med.. så ah, haha..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0