underbara dagar

såg att inlägget jag skrev igår inte kommit upp?!;o jaja får la berätta lite kort igen då vad jag gjort domma dagarna..
så i fredags då, kom lollo hit. och eftersom de va så sjukt fint väder ville vi dra till lygnevi så de gjorde vi. va där till klockan sju ungefär. as mysigt va de verkligen! tog även msa bilder som ni kommer få lite senare tror jag. sen drog vi bara hem och myste. kollade lite på film och så. somnade runt 4, och lollo den korven gick inte upp förens klockan 1!? hahah... men gick ialafal upp och käka lite, la oss sen i den stekande solen en stund. sen drog hon hem vid 3 för hon skulle på nån dansuppvisning. nån timme efter att hon hade åkt stack jag till lygnevi med joel, patrik och jonis. och jag badade faktst! as skönt va de i vattnet! drog sen hem och bara myste.

just nu; ligger och steker i solen. och ska nog snart till lygnevi idag igen. göööttt!

här får ni ialafal 1 bild från när jag och lollo va i lygnevi. fler kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0