mucho bra dag

riktigt bra dag idag! drog ju som sagt till mellbystand. kollade runt där lite och de såg riktigt najs uut. åså är de ju inte helt fel att man ska jobba med tre snygga killar.. eheh;) sen fanns de massa snyggingar på campingen med, så jag lär nog trivas där;) drog sen till donken och käka lite påvägen hem.. sen hemma en stund och bara tog de lugnt. sen undrade emil ifall jag ville hänga med och bada, och varför inte liksom?:D så jag packade lite grejor och drog till sunsjön. träffade emil där åså, riktigt mysigt va de! men sjukt kallt! badade också med kläder på åså skulle vi simma ut en bit så skulle jag ta av mej tröjan eftersom de blev så tungt att simma mej så jag tänkte att om jag släppte den där ute i vattnet skulle den flyta in till land, men naaaae, gick hem utan min kära tröja:( ahja, riktigt mysig kväll ialafal, tackar för det emil:D
nu ligger jag bara och segar i sängen och funderar på att sova. riktigt trött och fryser som ett as! haha. ne nu ska jag sluta babbla och gå och lägga mej. hörs i morgon:) natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0