20 juni 2011

sorry men har faktist inte orkat blogga.. kännt/känner mej så jävla lost. känner mej sjuk ensam.. fuck this! 
jajaaa, vad har jag gjort dom hära dagarna dååååe? jo i går va jag i göteborg med älsklings louise och shoppade. fick med mej lite grann hem som jag visar i morgon antagligen.. sen drog jag hem till farmors lägenhet och sov där. hon är i falkenberg just nu så hade lägenheten för mej själv, rätt gött ändå:)
idag då; dagen började med en två timmars lång teorikurs. vilket va väldigt segt! men klarade mej ändooe, eheh. sen blev de mannöverbana. gick as bra faktist:D så  morgon blir det första gången jag kör i trafiken.. haha lite närvös över det faktist. men det kommer nog gå bra:)
drog sen hem efter det och fixade lite sen in till kungsbacka igen för att kolla på bio med cornelia & stephanie, blev "baksmällan 2". riktigt bra film! inte sätt ettan en, haha.. men ska göra det snart:D tvåan va as bra ialafal! satte mej sen på stationen och väntade på bussen. fick lite sällskap av henke och hans kompisar en stund, haha treeeevligt! "full som vanligt". mjoo gott snack.. ;) fick sen sällskap av tova på bussen som också skulle hem:d
ahja, braiga dagar har det varit ialafal fasten jag inte mått speciellt bra.. och i morgon är det sista dagen jag är hemma på hela sommarlovet!?!?!?! sjuuuuuukt.. åååh:( ah får la hoppas på att de blir bra såhä nu då. men jag har la inte så mycke mer att säga. men vi hörs i morgon med bilder på shoppingen från dessa dagar:D pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0