ingen skillnad alls..

fan då, blev ingen skillnad alls på håret.. jag använde den längst till höger, den mörkblonda färgen. yaya bättre de en att de blev som förra gången jag färgade själv. hahah fy va de såg ut då! det va jättemörkbrunt med lite gult uppe på huvudet, hmm låter riktigt snyggt hah? :) men jag vill verkligen inte ha den här hårfärgen längre, så när jag får pengar ska jag köpa massa hårfärg. måste bara komma på vilken färg jag ska färga de.. hmm..

när lollo färgade mitt hår rött från blont förra sommaren. haha asså jag skulle färga de rött för att inte den bruna färgen skulle bli grå, så hade bara rött i några timmar. hheeh. färga de rött igen? ah fast ne


Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - uppsalas största blogg!

sv: superkul att du är med och tävlar :D

2011-01-17 @ 19:35:38
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0