Dag 11 - Mina syskon.

är dom bästaste som finns i hela världen!

heeh jaa, jag har då 3 syskon. 2 bröder och en syster. kan ju börja berätta lite om mina bröder då.
Joel & Patrik. dom är då tvillingar och är födda 98. dom spelar hockey nu på vintern och sen på sommaren kör dom enduro. vi bråkar väääldigt ofta haha, men de gör väl dom flesta syskon? hehe, men vi blir alltid sams sen igen och skrattar åt allting. patrik, han pratar verkligen heeeeela tiden! haha skojar inte! joel e mer den "lugna" typen. haha. ja, vet inte vad jag ska säga. dom är helt enkelt dom bästa! ♥ 

sen då min syster sabine, vi är halv syskon. men de säger jag aldrig utan kallar henne för syster ialafal. hon är 23 år och bor i patrille med hennes sambo marcus och hans son cewin. dom är typ pefekta paret:') hah så söta!
kan prata om precis allting med henne. så himla kul när hon berättar allting om när hon va yngre och allt hon gjorde då. haha kan ju säga att hon inte va den där blyga typen. utan hon gjorde allting hon ville göra, brydde sej aldrig om vad andra tyckte och tänkte om henne.
älskar dom dagarna då de bara är du och jag å vi bara pratar på om allting, ååh! :')
kul med att hon är typ 1 huvud kortare en mej, jätteliten är hon^^ haha, de skiljer ju 9 år mellan henne och mej men folk som träffar oss tror att vi är lika gammla.. haha!
du är ialafal den bästa syster man kan ha♥

älskar er!

haha, sötnosar i turkiet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0