Dag 08 - Ett ögonblick.

jag antar att man bara ska berätta något som hänt i sitt liv? något man kommer ihåg väl.. de tolkar jag de som ialafal, hehe.

så ja, jag tänkte berätta om den dagen mamma ringde och sa att jocke (min kusin) hade krockat. jag va hemma hos lollo och vi skulle precis äta frukost så ringer de hem till lollo, de va mamma som ringde. jag hörde att mamma grät i telefonen och så sa hon att jocke hade krockat och att han kanske inte skulle överleva. jag börjar stor lipa och mamma säger att hon kommer och hämtar mej. de va den värsta dagen i mitt liv!
sen när jag kommit hem så va pappa inte hemma för han hade åkt ner till falkenberg där allt hände.
och mamma berättade också att dagen då de hände så kollade pappa på nyheterna så sa dom att en 21 årig man har krockat med mc i falkenberg. pappa kände på sej att de hade hänt något. sen klockan 3 på natten ringde de hem och då visste pappa utan att ens svara i telefonen att de va jocke som hade krockat.

värsta av allt e ju typ att jockes kompis mikel kör i bile framför jocke. jocke ska köra om mikel men då gör mikel en U-sväng och jocke kör in i sidan av bilen.. fatta va dåligt mikel borde må..

de här blev väl kanske lite mer en "ett ögonblick" heh, men nu blev de såhär. :)


Saknar dej nått så sjukt!
Älskar dej joakim♥
Vila i frid.




Kommentarer
Postat av: ppämela

fan va läskigt, min pappa heter joakim lindström.. o:

2011-01-23 @ 20:19:26
URL: http://pamelalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0