21 JANUARI

min dag, skolan. vanligt tråkigt. haha, men lärde mej faktist 2 låtar i dag på musiken, tack vare oskar:D sen efter skolan drog jag till stan för å kolla de där med telefonen så sa han va vi skulle göra å skit. fast nu har vi ju gjort de men funkar fortfarande inte!? bajA. ayaa, sen åkte jag och mamma å kollade på när joel och patrik tränade en liten stund, sen tog vi en promenix till facklan och kollade på Änglagård 3. faktist rätt bra film. ville först inte se den för den verkade så tråkig, haha. men jag hade visst fel. så nu har vi bara tagit de lugnt här hemma:) jo juste, köpte 3 ringar och en kjol. fast tänkte inte använda kjolen till en kjol, haha, tänkte göra om den lite. som med de flesta plaggen jag har haha. nu ska jag lägga över lite bilder på datan, kanske slänger upp någon här senare, PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0