Hello people! Nyss ätit lite grann och ska...

img_7941 (MMS)

Hello people! Nyss ätit lite grann och ska snart duscha och sen börja läsa i min bok som ska va utläst i morgon, hähä.. Idag i skolan fick vi nytt elevensval och jag fick musik.. Haha asså jag kommer skämmas ihjäl.. Ayaa, sen va ju fisen sjuk idag, magsjuk:( ush, krya på dej gumman! Men hon ringde idag ialafal och berättade att jag får följa med dom till kroatien i sommar!!:D asså jag är ju räätt glad! Iiiiih:D måste bara se så att jag får för mina små päron, haha ne men de ska nog gå bra:) aså så jävla glad e jag! Kommer lätt bli den bästa sommaren! Åh jag mår verkligen as bra:D ja å nu ska jag sluta tjöta så hörs vi senare, PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0