26/2

längesen nu, haha. men har inte haft så stor lust att blogga denna veckan.
så vad har hänt nu i veckan då? jo igår i hade jag matteprov, som gick sjukt dåligt. svaerade på 1 uppgift på B delen, haha. inte okej.
har börjat snacka med en underbar kille också! haha:') han vill dock att jag ska torka upp hans spyor efter att han kommit hem idag.. haha! jo precis, de kommer jag ju göra:)

just nu sitter jag ialafal och lyssnar på lite go musik. måste sätta igång med att städa mitt rum som ser förjävligt ut. kläder över heela golvet och hur dammit som helst! så blir storstädning idag. sen ikväll vet jag inte vad som händer, får se då:) men vi hörs senare , puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0