19 augusti

haaaj! skolan idag va faktist rätt okej, fastän det ös regnade! skulle ju spela brännboll och göra massa stationer med alla nior, alla blev också uppdelade i grupper så alla nior blev blandade. kom ialafal i samma grupp som cornelia, ludde, boraie, debbie och mathilda. tyckte vi va lite duktiga ändå:') haha. ös regnade ju som sagt under i stort sätt hela dagen satt hann inte spela brännboll. så vi fick kolla på film i stället sen blev de lunch.
efter lunchen skulle vi fortsätta i grupperna och göra någon frågelek. hahah, riktigt rolig "lektion" faktist. go grupp jag va i också:')
efter skolan drog jag bara hem. inte gjort speciellt mycket. va ju igentligen tänk att jag skulle till julia eller cornelia på tjejkväll. men verkar nu som att det inte blir av. så blir en lugn hemma kväll idag. skönt det med eftersom jag är sjukt trött efter två "jobbiga" dagar i skolan..
men nu ska jag se om jag hittar någon bra film. hörs sen:) puss


Kommentarer
Postat av: Amalia

jättefin header du har, jätte somrig och mysig! :)

2011-08-21 @ 00:20:05
URL: http://freish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0