hej hopp

mina planer om att jag skulle chilla resten av dagen förstördes ju rätt rejält.. haha. men lugna puckar, haft en sjukt bra kväll ändå:)
när jag precis satt mej ner och skulle äta ringer julia, och frågar om jag vill hänga med till bräckan och träffa lite folk. så jag satte mej på moppen och drog till bräckan. så vad gjorde vi? hm na, inte så mycke igentligen. nog julia som stog för kvällens underhållning faktist.. haha!! gick ner till gungorna på bräckan, julia satte sej på gungan och tim och emil började ta fart som fan, haha, hon va livrädd kan man väl säga.. haha massa filmer på när hon gungade men orkar inte fixa med det. det va nog 100 gånger roligare en va det låter haha. ja som sagt så gjorde vi inte så mycke, bara drog runt där lite och tog det lugnt:) bra kväll ialafal, tack alla som va med!

vacker bild på mej och inez från idag:')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0