i morgon är det sommar

skippade skolan både idag och igår. har bara haft inriktningsdagar, onödigt. så igår dega jag bara i soffan o idag blev de en sväng in till stan. träffade corre inez felicia steppi o cajsa. gick runt o kollade i lite affärer. blev tillslut ett par vanliga svarta jeans shorts som också va dom skönaste shortsen jag någonsin haft på mej!! lär ju bo i dom i sommar! sen också en topp ifrån tara, as söt! mina brillor jag beställde häromdan kom idag också, vet dock inte om jag ska behålla dom.. jaja, de ser vi! nu ska jag städa mitt rum sen plugga lite om jag hinner. o imorgon är de äntligen fredag, tyvärr måste jag plugga hela dagen, livet suger ibland jao. men de är de sista nu iallafal, så de är ju gött! ne nu ska jag sätta igång med städandet så hörs vi kanske mer sen! pussigull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0