gotland

herregyd, 100 år sen jag bloggade känns det som! men som ni vet har jag varit i gotland med min underbara klass, så har inte direkt tänkt på att blogga...
har ingen ork till att berätta i detalj, men kan ju säga såhär att det va helt fucking grymt!! precis allt vi gjorde va hur kul som helst, hade inte tråkigt en enda sekund! förutom bussresa hem, men det sket man ju i! vill tacka min fina klass för den här resan, kunde inte bli bättre! jag älskar er!
och ja, bilder finns i mängder kan jag ju säga! haha, 2000 bilder eller nått sånt. tänker dock inte dela med mej av alla, haha som ni kanske förstår... men några bilder lär det ju bli. antgingen kommer dom upp senare ikväll eller någon annan dag i veckan, för just nu har jag ingen ork till någonting. men jag lever iallafal, o har haft det hur grymt som helst!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0