tjabbaaaa! igår efter skolan drog vi, alla tjejer, ner till tempo och köpte massa gott sen gick vi upp till bräckan och satte oss i det fina vädret. va verkligen hur härligt som helst! myste på där ett bra tag sen fick jag skjuts hem av inez, packade lite och drog sen hem till inez där vi skulle grilla lite. jättemysigt det med!
sen vid 12 ungefär så drog jag mej hem till stephanie där jag och lollo skulle sova. somnade vid 4 någon gång och gick upp vid 1 idag, sååå skönt att äntligen få sova ut lite! inte gjort de på flera veckor..
och det va ju lika fint väder idag, älskade vår!! vi käkade lite frukost sen kom även cornelia dit och gjorde oss sällskap. spelade lite kort och hade de trevligt. sen drog jag och lollo hemåt. och nu sitter jag här hemma helt själv.. men ska nog kolla någon film snart tror jag! awesome! men aja, här hade ni mina dagar iallafal. varit grymt! så tack mina älskade tjejer för det!
och här har ni liite bilder från igår:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0