dag 19

Dag 19- Smeknamn du har, och varför du har dom.

fisen - pappa har kallat mej det i många mååånga år. vet inte riktigt hur han kom på det.. haha.
hallberg - rätt självklart, mitt efternamn. haha:)
saris - vet inte riktigt vem som började med de här, men kanske lättare att säga? haha
gnottis - jag sa till steppi att jag tyckte min näsa såg ut som en gnott näsa, ni vet gnottarna? barnpogram iallafal.. så efter det började hon kalla mej gnottis. haha:D
havraä - detta kallar bara lollo mej, eller kallar o kallar.. jag läste fel på en grej, och aa då blev de detta.. haha svårt att förklara.
sarra - något som oftast matte och julia kallar mej, haha vet ärligt talat inte varför! :D
haha aa, det va dom jag kom på nu.. finns antagligen många fler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0