2 days left

onödig skoldag egentligen, men man vill ju ta vara på den sista tiden med klassen. gjorde inte så mycket, städade ur skåpen, fikade, kollade på gamla grejer man gjort under åren o lekte lekar.
sen efter skolan drog jag o tjejerna in till kungsbacka, skulle egntligen inte göra något speciellt, hängde med för att fördriva tiden tills bussen gick. sen skulle några sola så jag o amanda blev kvar på kungsmässan, haha gick runt o pratade om allt möjligt. o fick faktist också köpt en klänning och ett par cykelbyxor som jag ska ha till balen. sen drog jag mej bara hemåt, chillpill. ne go dag alltså!
o känner att jag blir mer o mer taggad nu för varje dag som går inför avslutningen!!
o min fina inez, ha de nu så jättebra i tyskland så hörs vi när du kommer hem! så ska vi alla ses asa mycket! lycka till nu, fjärtåsa♥ puuuussss!!!

Kommentarer
Postat av: FJÄRTÅSA ;)))

Tack älskling <3

Ha den nu bra på lunchen , avslutningen och framför allt balen !

Du kommer va så fin :)

Älskar dig <3

2012-06-12 @ 08:23:51
Postat av: saris

o jag älskar dej fina du!! <3

2012-06-12 @ 23:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0