my day

chillpill idag verkligen. fick dock inte sova så länge eftersom de kom en gubbe o fixade vårat larm klockan tio... men i morgon så, då ska jag sova! träffade tova en stund innan, alltid lika trebligt att träffa henne. fick dock höra lite dåliga nyheter... hon åker till usa den 13 augusti o är borta ett år, men de visste jag ju, men de väldigt dåliga är att jag inte är hemma när hon åker... så måste säga hejdå två veckor innan, känns bajsigt faktist... men får tänka lite positivt då, hon kommer få de grymt o vi ska träffas massor innan hon åker!!
haha o som jag sagt innan så har ju min moppe gått sönder. härliga tider... o den lär ju inte bli fixad på ett riktigt jävla tag. så får köra en james, cykeln får bli my bf!♥ resten av sommaren, woho! livet äger! 
 
låg o stekte lite i morse så detta passade riktigt bra!! 
& även jag kom in på mitt gymnasie!! good job sara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0