17 juni 2012

asså sorry för att uppdateringen varit så kass. men har ju sommarlov o vill ju ta vara på tiden så den lär inte blir bättre på ett tag.
i fredags drog jag o några tjejer hem till ida för lite mys! grillade, kollade fotbollen, åt jordgubbar o tog ett kvälldopp, haha va dock bara jag o corre som gjorde det men ändå. väldigt go kväll va det! sen drog jag mej hemåt vid ett tiden då min syster va här hemma. längsen jag träffade henne så de va kul! hon sov här till idag o har nästan precis dragit.
igår drog vi in till ikea o fick med mej lite gardiner hem som sitter uppe nu! kollade i lite andra affärer också så fick med mej ett par skor hem, tack pappa! sen hem o fixa lite o sen drog jag sabbe o patrik till hemmakväll o hyrde filmer. kommer inte higå vad någon av dom hette men alla tre va sjukt bra iallafal!
o idag då så ska jag iväg o tälta för första gången i mitt liv!!! haha kommer nog bli sjukt kul tror jag bara de inte börjar regna! men nu ska jag käka lite o sen packa inför ikväll. ha de så bra så hörs vi snart! puss
hahaha dör!! corre hugger in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0