too young to know

 yees, i fredags åkte jag in till stan o träffade upp steppi o hennes kompisar från sundsvall, julia & fanny. mycket trevligt. vi gick runt o kollade i massa affärer o sånt. fick faktist med mej två tröjor hem ifrån monki, mycket nöjd! sen drog jag o steppi till heden o kollade lite fotboll, haha blev inte mycke tittande eftersom jag va tvungen o hinna med sju bussen.. sen hemma så va sabbe, marcus o cewin där. så blev massa god mat o mys med dom! o lollo, just då förstog jag dej med dina potatisar! jesus, godaste potatisarna jag någonsin ätit!! 
sen igår blev de massa deg hemma, men sen drog jag mej in till kungsbacka. träffade gällingebarnen, äntligen!! så himla längesen, saknat dom massor verkligen! så vi satt där o pratade om allt mellan himmel o jord. sen drog vi till donken o åt lite, sen va de dags för oss o röra oss hemåt. eller dom till gällinge o jag hem till farmors lägenhet med joel. jag o joel sov där till idag, bara något vi fick för oss.. hehe hon va ju inte hemma så de va najs... 
o idag då så har jag varit i tvååker hos familjen grönberg. min lilla kusin fyllde nio igår, så firade henne o lite så. o skojar inte, va i himlen typ! asså de va feta stora fat med alla meloner i världen, jordgubbar, vindruvor, godis o aa vet vad! men såååå gott verkligen, gooosh! höjdpunkten, hehe... ne men de va trevligt! sen drog vi oss hemåt igen. så har inte gjort så mycke sen dess. men nu hade jag tänkt o börja fixa lite med fisens present, hehe... lär ta tid men de är det värt! 
mja här får ni fyra bilder från dagarna:):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0