s u m m e r

hade en sjukt mysig kväll igår med mina tjejer hemma hos lollo för att fira henne! men måste bara berätta, hahah! när jag ska åka dit så tänkte jag o mamma att jag kunde övningsköra dit, varför inte liksom? gjort det förr ju... sen sitter jag där bakom ratten o vi ska köra, o på högst 2 sekunder så har jag kört av vägen, in i ett träd o över en stor jävla rot som bilen sitter fast i. en stor fet buckla, trasig lampa, och allt under bilen har lossnat och något som läcker från den. love life... hahah asså sjukaste, fattade inte vad som hände, o kan fortfarande inte förstå att det hände, knäppt. 
men yeees, jag drog mej till lollo efter det, blev en jätte bra kväll med mina fina! så tack för det, ni är grymma! 
sen vid tolv tiden idag åkte jag mamma o pappa in o lämnade den inte så hela bilen så dom ska fixa den, kommer dock ta 4-6 veckor, sorry pappa! 
sen drog vi oss till kungsmässan för o köpa present till tova o sen hem till tova för grillning. huuur gott som helst va det! fanns typ allt man kan tänka sej, göttans! så blev massa mys där. 
sen drog vi oss hemåt igen, o jag började packa lite inför i morgon. åker ju till falkenberg med familjen tills på söndag. blir nog brao! ne nu ska jag sluta babbla, så här får ni bilder från igår! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0