everybody got soul

går kvällen va hur mysig som helst! jag och inez tog cyklarna o började cykla till tjolöholm, tog en liten paus på shell också, hehe. värt! sen fick vi lite sällskap utav james som också cyklade. sen blev de bara massa mys hela kvällen. tack folket, ni är underbara! o sen va de dags för mej o inez o cykla hem fick lite sällskap av james med eftersom han skulle hem till mathilda, mycket trevligt! o tack inez för igår verkligen, loveu, cykel homie! 
sen somnade jag inte fören klockan va fyra, fett segt. o jag skulle egentligen upp klockan sex o jobba men jag somnade om rätt hårt efter att klockan hade ringt... så blev inget jobb för sara ne. men fick en mysig dag iallafal med joel på stan. vi hittade lite granna båda två. ni får bild sen! aja, nu ska jag dega sönder resten av kvällen. o de blir antagligen lite bilder ifrån joels konfirmation också. jaja, höörs! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0