livet är för kort för att kastas bort

precis kommit hem från en trevlig kväll med mina goa vänner. längesen jag träffade alla så det va riktigt kul! 
innan de så träffade jag tova, sista gången på ett år, 1 fucking år!!! började böla när vi skulle skiljas åt... åhå.. men vi ses om 1 år igen, de här är inget farväl! min bardomsvän o trogne granne ska nu bara lämna mej kvar här i lilla sundstorp, ååååh... asså 1 år förstår ni eller!? har ju alltid bott bara några meter ifrån varandra men nu ska hon flytta till andra sidan jorden... åh jag saknar dej redan!! 
 
denna dagen har jag också spenderat mycket tid åt att packa inför gotland, sticker ju i morgon!! woop woop! taggar en massa! lär ju inte bli mycke bloggning nu under de två kommande veckorna, men de får ni leva med. men ska försöka hinna med några mobilinlägg ialafal. yaya, nu ska jag kolla så jag har fått med mej allt, sen blir de nog sängen för min del. men mja ni får ha de så bra så hörs vi, nästa gång är antagligen på gotland, maha. köss 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0