hello july

blev en väldigt trevlig kväll igår! o de tackar jag mina fina vänner för, grymma! käkade tacos, kladdkaka, chokladdoppade jordgubbar, melon, godis osv.. blev en del snack o bus också såklart! men sen satte vi på en film, kommer inte ihåg va den hette men de va rätt okej. o sen kom oskar o jim förbi en stund, trevligt. men när jim o corre fick reda på att vi skulle se skräckfilm drog dom, haha! The shining såg vi, jättekonstig film! så den lär jag inte se igen... haha men stackars oskar fick stanna över natten eftersom han va en aning uppskrämd efter filmen. vaknade upp idag o käkade lite frukost, städade en del o kollade ännu mer film. sen vid fyra drog jag mej hemåt. tack alla mina fina vänner, ni är asyyym! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0