2 july

hade ställt klockan på tta i morse för att jag skulle med bussen klockan nio för att gymma, men när klockan ringde i morse va jag helt död. så jag sket i gymmet o stannade kvar i min gosiga säng till klockan elva, värt! sen tog jag halv två bussen till bräckan o träffade steppi. blev massa snack, mys o en del fotande! sen drog vi oss hem till lollo där också corre befann sej. tog de mest bara lugnt o käkade lite sen drog vi oss till lygnen för o träffa massa folk men påvägen dit fick jag världens magont så va tvungen att dra hem, as trist, men men... så nu ligger jag här i sängen helt ensam o hade tänkt sätta på någon film snart. ska bara ladda upp bilderna från dagen först. så de får ni i nästa inlägg! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0