måndag

heej! kommer nog inte bli så mycket bättre uppdatering nu på ett tag. mycket nu i skolan! har planer för varje dag denna veckan nästan. så ni får nöja er med detta.
idag va de iallafall skolan. rätt okej! sen efter skolan drog jag och lollo in till kungsbacka. hon skulle dansa och jag skulle på möte (som jag inte gick på, haha). så vi gick och satte oss på Linneas i någon timme och bara hade det allämt bra! sen vid halv sju så skulle lollo dra till dansen och jag drog mej hemåt.
sen jag kom hem har jag fixat massor! hade en lång lista för vad jag skulle göra när jag kom hem och den är nu klar, äntligen! så nu ska jag ta de lugnt ett tag o sen sova. men vi hörs i morgon! puss alla fina / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0