1 januari 2012

min nyår va faktist väldigt bra! började hos lollo där de blev tre rätters, galet gott! sen vid nio drog vi oss hem till adam där de va lite folk. vi körde lite jag har aldrig, snackade, tog bilder o bara väntade in de nya året! drog sen ner till en lite mer allmän, haha, plats där vi kunde skjuta raketer vid tolvslaget, o de blev väldigt lyckat! sen spårade de lite haha, men de behöver vi ej gå in på här! jag hade sjukt kul o de tackar jag för!
tack alla människor som gjorde 2011 till de bästa året!
NU KÖR VI, 2012!
här får ni lite bilder från innan tolvslaget!




Kommentarer
Postat av: Linn

Tack! :)

Kika gärna in & delta i min tävling där du kan vinna ett armband av Snö Of Sweden! :)

2012-01-02 @ 13:42:15
URL: http://nattstad.se/linnhahne

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0