yaay 16 år!

min födelsedag idag jao! känns riktigt bra!
igår blev det ju mys framför melodifestivalen med lollo och steppi och det va ju helt rätt som gick vidare, david och munther! sen la vi oss i sängen och tog de lugnt bara o väntade på att klocka skulle slå tolv, haha:)
sen somnade vi någon gång vid 2. vaknade i morse av att familjen kom o sjöng för mej och fick lite presenter. sen kom även steppi o lollo o sjöng för mej eftersom jag sov på soffan för att vissa personer tog upp hela sängen... haha. tack så mycket min fina familj och mina fina vänner som hade gjort en kladdkaka åt mej:') loveu!
sen gick vi upp och käka frukost kollade film o bara chillade på livet. sedan vid fyra drog vi oss in till kungsbacka för att kolla på hanhals A-lag när dom spelade. dock förlorade dom med 3-4, men ääsh.
och just nu ligger jag helt själv i min säng och kikar lite smått på "så ska det låta". ska la fortsätta kolla på det sen får jag se vad jag hittar på. men bloggar senare antagligen, puuusss
kolla vilken ball fläta lollo gjorde på mej igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0