min alla ♥ dag

som jag sa i senaste inlägget så sov jag hos lollo. hade det jättemysigt och väcktes sen på alla hjärtans dag av lollos mamma som kom med varsin liten blomma, tack så jättemycket!
vi drog oss lite gick sen upp och käkade frukost sen vidare till hemmakväll för att hyra film och köpa glass. det va vad vi hade planerat för dagen. men sen påväg hem så ringer edvin och frågar om vi vill hänga med på bio, som vanligt så blir det ju lite struligt men allt löste sej tillslut och vi bestämde oss för att kolla på mission impossible. men blev först lite film tittande och glass ätande hemma hos lollo. sen vid sju drog vi och mötte upp edvin, maurits och james sen satte vi oss på carma en stund sen bion. riktigt lyckad dag måste jag säga, fina vänner man har!
sov också hos lollo inatt men hade ingen skjuss mer en i morse klockan åtta, så det va de som gällde. fett segt, men men.
och tack min allra bästavän för dom här dagarna! du är bäst louise! ♥ aldrig utan dej.
så himla fina är ni, tacktacktack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0