jag ville bli hög på livet

rätt så go skoldag tycker jag. flöt på som den skulle.
haha på spanskan drog jag och jenni ut i det fina vädret med en rullstol, haha, slutade med att jenni åkte ner för packen på den. sjukt kul alltså! haha!
efter skolan drog jag, julia, cornelia och james in till kungsbacka. va meningen att jag julia och cornelia skulle shoppa lite. men slutade med att vi hoppade av vid inlag och hängde med james som skulle gymma klockan fem så vi hjälpte han att fördröja tiden lite. så vi gick till fyren och satte oss o åt lite grann och snackade på om allt möjligt, riktigt mysigt va det! sen drog james till gymmet och vi andra vidare till kungsmässan för lite shopping. hittade inte jättemycket faktist. men fick med mej en tröja hem. tack så mycket för dagen goingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0