1 februari

blev en sväng in till kungsbacka med jenni, matte, julia och ida efter skolan. gick runt o kikade i lite affärer sen satte vi oss på Linneas och käkade. sen tittade vi i lite mer affärer! träffade också saknade tova! stog o snacka en stund. saknar henne otroligt mycket kan jag säga! sjukt längesen..
men sen mötte jag mamma så vi kollade i lite affärer o jag pekade på lite grejor som jag önskar mej när jag fyller år. nästa vecka!!!! yaaay!
men blev också ett par byxor/leggings, en mugg till min tandborste och tvål grej, haha, sånt behövs ju med!
sen blev det en chai och sen hemåt.
och nu sitter jag här. smsar med min fis och ska snart börja fixa lite i rummet.
men ni får strax bilder på det jag köpte! så hörs sen, poss
mycket mat det blivit på bloggen de senaste.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0