life is good

min första dag på blanka gick prima! så himla nöjd verkligen. as goa tjejer i klassen o jag går med min älskade corre, life is good! efter skolan träffade vi massa vännor o drog runt lite överallt. sen tog jag o corre fyra bussen hem till mej, käka lite sen skulle hon iväg på träning. sen dess har jag bara tagit de lugnt o fixat lite grann inför imorgon. i morgon börjar vi med vårat riktiga schema, frisör lektion i ungefär tre timmar, svenska, matte & idrott sen HELG! ska bli väldigt skönt! o helgen börjar med en tjejkväll hos perman! blir nog svin bra! jaja nu ska jag dega vidare, pussigull 
 
på rasten idag lockade corre mitt hår, blev as brao! 
hade också en tävling i skolan, haha vi sög, just saying.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0