grattis inez!

GRATTIS TILL MIN UNDERBARA INEZ SOM FYLLER ÅR IDAG!
hoppas du haft en jättebra dag nu fasten du inte spenderade den med mej....
o jag kommer sakna dej massor nu när du är borta!
massa pussar o kramar!!!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥





blev halv dag för mej idag i skolan, skulle nämligen åka o kolla mitt knä. men nae, då är man tvungen att vänta till den 20 april.. as långt kvar ju! mitt ben lär ju vara halvt eller nått..
ajaa, såg inte riktigt någon bra anledning till att åka tillbaka till skolan så jag drog o gymmade en stund o sen hemåt. har inte gjort så mycket, fixat lite här hemma o sånt. men nu tänte jag slänga mej i soffan o dega en stund innan jag ska sova. hörs när vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0