20 augusti

lesseen för värdelös uppdatering, igen.. men har fullt upp nu med skolan å allt sånt. sen träffa kompisar osv.
men igår ialafal, så va det skolan som vanligt. gick rätt fort ändå. sen vid vid åtta så drog jag till axel, feeest på en måndag!! wohooo, haha! men har ju studiedag idag så de passade ju as bra:) aah, kvällen va ju liten galen, men jag hade kul ialafal. sen vid 3 någon gång blev jag och steppi lite rastlösa typ, så vi drog med oss axel och maurits in till kungsbacka. inte en ända människan kan jag ju säga, fast kanske inte så konstigt, haha.. men ah vi ville ju fixa käk och det ända som va öppet va statoil så det fick bli så. köpte med oss pizza och yoghurt. väääldigt gott va det kan jag säga! sen hemma hos axel hade alla deckat typ, så jag, steppi och axel satt uppe ett tag till, bara chillade och skrattade: D men sen somnade vi också. så blev väl ialafal 2 timmars sömn inatt, gött! drog mej hemåt vid halv 8, så har bara chillat här hemma. ska strax börja plugga till NO provet vi har tillsi morgon, kul.. ayaa, ville bara berätta lite om min kväll/natt/morgon. men vi hörs nog senare, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0