THE QUEEN

jahopp. då satt man här, tror jag kommit waaaaaay to fel! FAST NÄ!
& nu undrar ni: vem är denna knasiga person som tror hon är mer queen än jag?! jo...... det är:
även hon här med:
& tyvärr även den här bävern...:
(för ett tag sen.... men de e fortfarande jag right?)
okej, jag erkänner... det är jag. jag vte att det var inte lätt så jag erkände det.
L O U I S E  P E R M A N
hähähä;)
iaf nu när jag presenterat mej själv och mitt vackra jag! så kan jag säga att jag o sara är goda vänner. nästan kompisar faktist! & vad vi har gjort idag? det får ni säkert veta imon av henne endå... så ni får vänta;) det enda jag kan säga is this:
sen får ni dra er egna slutsats om vad vi gör...;) naughty i know!
som ni kanske redan vet så är sara min bästastebästastebästastebästastebästastebästastebästastebästastebästastebästastebästastebästastebästaste vän!
& vi ska vara det i resten av vårt liv! enligt mej iaf...... tycker synd om er som inte känner henne för hon är värd att känna! den underbaraste människan på vår jord! & jag har sån tur!
JAGÄLSKARDEJSARALINNEAHALLBERG!
hähääääää.... well i guess vi ska sleepa nu för en viss dam sover bredvid mej så tror det ska betyda något..
ahjaaaaa bajbajbaj, maybe see you again guys;)
här har ni en länk till min fejja:
http://www.facebook.com/profile.php?id=100001470572182

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0